onsdag 8. desember 2010

Teppe

Endelig har de siste trådene blitt festet. Det har blitt heklet på i rykk og napp over noen år. Så nå var det på tide å få det ferdig. Godt å slenge over seg når man sitter i god-stolen og pusler med flere UFOer, som burde ha blitt ferdig. Men av og til frister det mer å starte på nye ting. :)


 Her er min syke sønn modell for varmere strikket av restegarn.  Har strikket/heklet flere modeller men ikke tatt bilder da de har gått fort ut i gaver. Alltid spennende å prøve seg på nye oppskrifter. Eller sette sammen mønster.

4 kommentarer:

  1. Heisann. Takk for kommentaren på bloggen. heklenålen har jeg kjøpt på den lokale hobbybutikken i Alta. Kilden heter den:)

    SvarSlett
  2. Så flotte arbeider :)) Det teppet var et kjempejobb. Og kjenner til det der med lyst å starte på noe nytt, før det andre e ferdig.. Ha finfine dager mot en ny adventshelg!

    SvarSlett
  3. Nå ble jeg inspirert til å få ferdig hekleteppe mitt også..mangler bare 4 ruter og sy sammen 2 rader...Går i lilla mitt også. Flotte pulsvarmere du har laget også:)

    og tusen takk for alle spor du har lagt igjen i bloggen min :)

    SvarSlett
  4. Wow!!Så mye fint du lager!!klem linda

    SvarSlett