lørdag 11. desember 2010

Gir bort....

Har du lyst på en huske-bok ?
Det er så mange gi bort gaver rundt på bloggene.
Så da prøver jeg å gi bort en fra lageret.
Det du må gjøre er å skrive om du har lyst til å være med på trekningen.
Har ikke bestemt når jeg trekker, før eller etter jul.


Jeg pusler med papir innimellom strikking/hekling.
Lager bøker, kort og ATC-kort.
Bytter gjerne med andre som lager ATC-kort.
Kortene skal være 6,4cm x 8,9cm.



Sokker strikket i Harry Potter garn.
Et artig garn å strikke sokker i.

10 kommentarer:

  1. Jeg melder meg gjerne på denne giborten, for dette var ei flott bok!!...og huskebøker er jeg avhengige av:O)
    Så flotte pulsvanter under her!!
    Ha ei flott helg og klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Har nettopp kjøpt mei ei TYKK listebok så trenger ikke det, men den boken var kjempefin!
    De sokkene var også veldig fine, hvilken pinnestr strikket du de i?

    SvarSlett
  3. Flott bok - jeg melder meg på trekningen!

    SvarSlett
  4. Ei bok til å skrive viktige ting man må huske er slett ikke dumt, så jeg blir gjerne med :-) Hva er ATC kort? Hørtes spennende ut :-D

    Ha en fin kveld og klem fra Siv

    SvarSlett
  5. Hei hei.

    Ta en liten titt her:
    http://kristinslilleblogg.blogspot.com/2010/12/vinneren-av-min-blogcandy.html

    SvarSlett
  6. Melder meg på her og jeg:)
    og krysser fingrene.

    SvarSlett
  7. Hej Marit!
    Jag ser fram mot att byta ATC´s med Dig! :)
    Ha en mysig och kanske kreativ kväll!

    SvarSlett
  8. Hej igen! Har du flera fina kort på ATC´s?
    Ska bli kul att få göra korten och byta...
    Ha det bra!

    SvarSlett
  9. Hei Sussie
    Jeg har ikke tatt bilder av mine ATC-kort og lagt de ut her. Må kanskje begynne med det .

    SvarSlett
  10. Ja, det vore trevligt att få se dem :)
    Ha en jättetrevlig helg!

    SvarSlett