fredag 8. april 2011

Postkort-swap

 Kort nr 1
Her er mitt første postkort jeg har fått i postkort-swapen
til  iHanna"s Blog
Det er fra Beatrice med bloggen- 
                                                       http://frogsandsprogs.blogspot.com/
 Som kommer fra Irland.
Dette er de 5 siste postkortene jeg lagde.
Disse er nå på vei til  Usa, Nederland, 
Canada og Sverige.
Håper alle kommer frem dit de skal.
Det blir spennende å se hvilke kort som
dukker opp i min postkasse.
Det er så mange flotte postkort å se når man går inn på
bloggene til de som er med og som har registrert seg med en link.

Ønsker dere alle en fin helg.  :)

7 kommentarer:

  1. Spennende prosjekt dette, og artig å få kort fra flere steder i verden.
    Ha ei flott helg, klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Så mange herlige sommerfuglkort du har laga :-) Artig at det sendes utover landets grenser også :-D

    God helg - klem Siv

    SvarSlett
  3. Heisann!!

    Nydelige kort,du er flink:)

    Kanskje det er du som får en pk i posten fra meg,lykke til:)

    Ha en fin helg:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  4. Dina postkort blev jättefina tycker jag. Roligt att du visar upp vilka postkort du får tillbaka i erat byte. Fint quiltmönster på det första kortet som dök upp :)
    Ha en fortsatt trevlig helg!

    SvarSlett
  5. Hi Marit, thanks for dropping by my blog! Enjoyed looking at all your eye candies, although I couldn't understand the text.

    SvarSlett
  6. More grate cards, love the uniqueness of them.

    EWian

    SvarSlett
  7. Hej Marit! Kul att se dina kort i "Swapen". Jag var också med. Självklart får du vara med i utlottningen i min blogg.

    SvarSlett